“Simi – hogyan veszíthetem el ezt a hasi zsírt?”

Érkezik a kérdés nap mint nap!

 

Hadd adjak néhány egyszerű tippet arra, hogy összeállíts egy olyan tervet, amely biztosítja, hogy intelligensen, eredményesen szabadulj meg a testzsírtól…

úgy, hogy meg is tartsd a formád

 

Elsőként, szögezzük le, hogy nem tudod megcélozni a hasi zsírt. A szervezet bizonyos területeken elveszíti a zsírt, és általában a hasi zsír az utolsó. Igen, gázos, de hát ez van… Ezért léteznek olyanok is, mint a ‘derék edzők’, teljesen gázos termékek, amik azt emelik ki, hogy le tudod faragni úgy, hogy közben a fotelben ülsz. – Lásd USA.

 

1, lépés:  

A viselkedési célokra összpontosíts NE eredményt célozz meg. Ha arra összpontosítasz, hogy miként nézel ki a tükörben napról napra vagy a számot figyeled a mérlegen, akkor csalódni fogsz, mert napi szinten nem láthatod a haladást. Ehelyett – a viselkedési célokra összpontosíts. Ha a cél az, hogy egy bizonyos időt sétálj, jobban aludj vagy következetesen megtervezd az étkezést, és elmenj az edzőterembe, eddz otthon egy jót  – napról napra jelentős előrehaladás lesz tapasztalható, mivel ezek a célok rövid távon sokkal elérhetőbbek.

 

2, lépés:  

Fókuszálj arra, hogy aktívabb légy.  A napi séta, a lépcsőzés és az álló helyzetben való telefonos beszélgetés segít egy tonna kalóriát égetni. Legtöbbünk sokat ül, így nehéz lesz a testsúlycsökkentés.

 

3, lépés:  

Összpontosítás az erősebbé válásra. Ez lehet az erősítő kötéllel, saját testsúllyal vagy súlyokkal. Nagy hangsúlyt fektetve az erőssítésre és az izomépítésre, ahelyett, hogy egy csomó kardió gyakorlat között ingázz és órákat dolgozz. Az izom több kalóriát éget, mint bármelyik szövet a testen. Építsd azt, és tartsd meg azt, amid megvan, segít lefaragni a zsírt.

Nyugi, nem lesz bodybuilder testalkatod, hacsak nem edzel keményen heti 5-6 alkalommal nehéz súlyokkal, és táplálkozol úgy, mint egy testépítő!

 

4, lépés:  

Kövesd az étkezési 80/20 szabályt. Az idő 80% -a egészséges, szerves, nem feldolgozott ételeket fogyassz. Indítsd el a tápanyagod monitorozását és légy következetes a tápanyag beviteleddel. Az idő 20% -ban felelősségteljesen élvezheted az ételt. Ez 1-2 sört vagy egy gyorskajáldát jelenthet minden héten. Vagy egy szelet almás pite 1-2x havonta. Vagy talán egy pár szelet pizzát egyszer egy héten. Vagy talán egy fánkot, 3-4 palacsintát pénteken. Lesz egy kis egyensúly és élvezed az életet, miközben elveszíted a zsírpárnákat!

 

Legfőképpen türelmességgel és következetességgel kell rendelkezned. 

Adj magadnak időt.

 

Kezd 8 hetes célokkal. Csatold össze a célokat. Ezután lőjj be új célokat a következő 8 hétre.

Megvan ez!!

 

Ui.

Ha szeretnél fogyni, de TÉNYLEG eredményesen, el szeretnéd tüntetni a zsírpárnákat, pocakot és egy fittebb, tónusosabb testformára vágysz, a helyes táplálkozás kialakítása mellett, akkor mindenképp látogass el a Facebook oldalamra vagy vedd fel a kapcsolatot a weboldalamon keresztül.

 

A simonfitness® forradalmian új technikával, koncepcióval dolgozik és több 100 embernek segített már kialakítani a rugalmas, kiegyensúlyozott életformát!

Meglátogatom a simonfitness® Facebook oldalát!


Oszd meg a blogot, ha tetszett!