8 Dolog, amit Mamánk nem mondott el a Fogyásról

 

8 dolog, amit mamánk nem mondott a súlycsökkentésről!



1.

A mérleg egy csúnya dolog lehet, könnyen mozog a nyelve. Ne aggódj sokat a rövid távú fogyás, súlygyarapodás vagy annak hiánya miatt. A súlycsökkenés hosszú távú mérése (8 + hét)


2.

Tiszta étkezés nem garantálja a fogyást ( de biztosan segít)


3.

A tartós fogyás csak akkor jön, ha megváltoztatod a szokásaidat és a rutinjaid, és a fitnesz részévé válik az életednek


4.

A nagy tömeg ingadozás általában a vízveszteségnek vagy visszatartásnak köszönhetők, valamint az emésztetlen élelmiszerekkel jár együtt.


5.

A türelem a végső súlycsökkentő gyógyszer


6.

A zsír kg súlya megegyezik az izom kg súlyával. A térfogatuk azonban más


7.

A testsúlycsökkentő tabletták nagy pazarlást jelentenek a pénztárcádnak.


8.

Nincs olyan varázslatos étrend-stratégia, amely varázslatosan csökkenti a testsúlyod. A táplálkozás sokkal egyszerűbb, mint gondolnád. A Kalóriahiány egészséges táplálékkal keverve egy kis dózisban szórakoztató étellel, és talán kis italozással = zsírégetés és súlycsökkenés az életért.


Remélem segítettem rávilágítani a lényegre 😉


Szeretnéd tudni mik azok a szabályok, amik a valódi fogyást, súlycsökkentést eredményezik?

E-bookjaim
error

Nézz be a többi social oldalamra is szuper tartalmakért!