Ki ne imádná a jól elkészített hamburgert?

Megosztom veletek az egyik kedvenc hamburger fajtám, amit a klienseim 70%-a már elkészítette, és a család többi tagja is imádták!

Kértek-e repetát? Ohh, hát persze…


Diétás hamburger

A hamburger egy igen közkedvelt gyorsétel, viszont a fehér liszttel, esetenként cukorral készült hamburgerzsemle nem igazán egészséges.

Most mutatok egy jó hambi receptet, amit nyugodtan fogyaszthatsz, akkor is ha diétázol. Egyszerű és gyorsan el tudod készíteni.

Hozzávalók:

Zsemle alapanyagok:

20 g kókuszliszt
15 g lenmag
5 g chia mag
2 tojásfehérje
1/2 dl víz
negyed tk szódabikarbóna
tetejére 2 tk szezámmag

Húshoz:

Jó minőségű darált marhahús, attól függ hány személyre főzünk, de egy tenyérnyi. Metélőhagyma apróra vágva, fél szár, só, bors.

Buciba belevalók:

gomba
saláta
light mozzarella sajt
+ házi fokhagymás öntet is mehet bele ízlés szerint

 

A recept elkészítése lépésről lépésre:

1. Keverd össze a zsemle hozzávalóit, majd miután megvagy, tedd bele egy öblös tálkába és mikrózd 3 percig. Jól látod: három perc alatt kész a hamburgerbuci!

2. Keverd össze a húst, a metélőhagymát, sót, borsot, valamint egy kis tojás sárgáját. Süsd ki kókuszzsíron.

3. Vágd félbe a zsemlét és pirítsd le egy picit a maradék zsiradékon.

4. Pirítsd le a gombát nèmi sóval és zöld fűszerekkel, majd egy kis light mozzarellát is piríts meg.

5. Pakold meg a burgert kedved szerint

 

Jó étvágyat hozzá!
Ha szeretnéd, meg is oszthatod ismerőseiddel!