Bizony, még a legelhatározottabb fogyókúrázóknak is jól esik egy kis nasi néha. Ebben a cikkben mutatok 5 olyan egyszerű nasit, amit nyugodtan fogyaszthatsz és nem fogsz tőle hízni. Persze bizonyos mértékeket be kell tartani…


1, Étcsokoládé

A csokiról, senki sem mondaná, hogy fogyókúra-barát. A min. 85% kakaótartalmú csokoládé viszont igenis az. Kevés szénhidrát van benne, de ami még fontosabb, hogy alig van benne hozzáadott cukor. Megehetsz egy egész táblát is egyszerre, nem lesz rossz hatással rád az étcsoki. Sőt, a kakaó boldogsághormont szabadít fel az ember szervezetében, így közérzete javulhat annak, aki étcsokoládét eszik. E mellet számos jó hatása van a magas kakaótartalmú csokoládéknak: A benne található antioxidánsok segítenek lejjebb vinni a vérnyomásodat, csökkentik az inzulin rezisztencia kockázatát és még öregedéslassító hatása is van. Csokira fel!


Kattints IDE, ha formálódni akarsz és mindezt működő programmal!


2, Eper-banán “fagylalt”

A fagyi egy igazán finom édesség. Kár, hogy elég sok cukor van benne ahhoz, hogy ne legyen összeegyeztethető a fogyókúrával. Egy nagyszerű alternatívája a normál fagyinak, a banán alapú fagylalt-szerűség. A banánnal készített fagyasztott édességeknek hasonló állaga lesz, mint a fagyinak, viszont nem tartalmaz annyi cukrot, zsírt mint a normál fagyi.

Tehát, akkor itt is lenne egy gyors banán-eper fagyi recept. Szeletelj fel 2 db érett banánt, illetve 1 bögrényi szeletelt epret és fagyaszd le őket. Ha már jó fagyosak, akkor egy turmixgépben turmixold össze őket és mikor már fagyihoz hasonló állaga van, tálald és már eheted is.

 


3, Pisztácia

A héjazatlan pisztácia kiváló esti nasi, mert a megpucolása miatt több időt vesz igénybe megenni. A szabály pedig az, hogy minél lassabban eszel, annál kevesebbet tudsz fogyasztani az adott ételből.
Ezen kívül a pisztáciának kimondottan jó beltartalma van. Tartalmaz értékes rostokat, B6 vitamint, Biotint, Tiamint, Folsavat, Telítetlen zsírokat és növényi szterineket. Ha fel akarod turbózni ezt a szuper csonthéjas gyümölcsöt, akkor egyél hozzá kecskesajtot és/vagy gyümölcsöket (pl. málnát).


 

 4, Csokis-Mogyoróvajas túró 

A csoki és a mogyoróvaj kombinációja az egyik legjobb íz a világon. Ez a nasi ezt a szuper ízt a túró lágyságával ötvözi, ami egy kiváló étel. Továbbá, nagy mennyiségben tartalmaz kazein proteint. A kazein protein az a fehérje, amit lassan emészt meg a szervezet, és így a felépülést, méregtelenítést elősegíti, támogatja.

 


 

5, Tökmag

Egy jó esti nasinak az a lényege, hogy eltelítsen és segítsen ellazulni. A tökmag mindkettőt tudja. Egy adag tökmag rendezi a napi magnézium szükséglet 50%-át. A magnézium egy kiemelten fontos ásványi anyag, ami több mint 300, a testedben történő, reakcióhoz elengedhetetlen. A magnézium szintén nagyon jól el tud lazítani, mivel nyugtató hatása is van. Tehát, ha legközelebb ennél valami sós nasit, akkor chips helyett a tökmagot válaszd!

 


Ne felejts követni a közösségi média oldalaimon!