Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Hatályos: 2020. augusztus 1. napjától visszavonásig / módosításig Az általános szerződési feltételeket ide kattintva tudod letölteni. A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) Simon László egyéni vállalkozó (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.simonfitness.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő felhasználó (továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a simonfitness.hu webáruházon (továbbiakban: Weboldal) keresztül történik. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

Szerződéskötést megelőző tájékoztatás A szerződés szerinti szolgáltatás lényeges tulajdonságai

A Szolgáltató az Ügyfél külön kérésére, az Ügyfél által rendelkezésére bocsájtott információk alapján személyre szabott táplálkozási és edzéstervezési tanácsadást végezhet. A Szolgáltató minden esetben az egészséges életmód kialakítását és a prevenciót tartja szem előtt. A Szolgáltató a szolgáltatást vagy szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél részére az igénybe vett szolgáltatása vagy szolgáltatásokban foglalt részleteket kivétel nélkül teljesíti, amiket elektronikus levél formájában, elektronikus adathordozón továbbít az Ügyfél részére. A Szolgáltató kijelenti, hogy a tanácsadás végzéséhez szükséges előképzettséggel rendelkezik, azonban a Szolgáltató nem dietetikus és nem orvos. A Szolgáltató nem vállal el olyan feladatot, ami meghaladná a szakképzettségét. A Szolgáltató a tudomány jelenlegi állása szerint, tényeken alapuló ajánlásokat tesz az Ügyfélnek, a jelenlegi életmódját és szokásait figyelembe véve. A Szolgáltató a személyes kapcsolat és a felügyelet hiánya miatt nem vállal semmilyen felelősséget a Weboldalán található információk, illetve a szolgáltatások során adott tanácsok alkalmazása után. A látogató, illetve vásárlás esetén az Ügyfél, csak saját felelősségére alkalmazhatja a Szolgáltató által közvetített információkat, tanácsokat. A szolgáltatások részletes leírásai megtalálhatóak a Weboldalon. A Szolgáltató minden, a tájékozódáshoz és döntéshez fontos részletet a látogató, Ügyfél rendelkezésére bocsájt. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a felhasználó megrendelését indokolt esetben visszautasítsa. A Szolgáltató kijelenti, hogy a 2001. évi C. törvény 67. §-ának (7) bekezdése alapján készített „OKM Közlemény, a szabályozott szakmák jegyzékéről kiadvány tartalma alapján az edzői tevékenység folytatásához szükséges bizonyítvánnyal rendelkezik. A szolgáltató és az ügyfélszolgálat adatai Szolgáltató neve: Simon László egyéni vállalkozó Szolgáltató székhelye: 3070 Bátonyterenye, Iskola út 9. Szolgáltató elektronikus levelezési címe: simonfitness4you@gmail.com Szolgáltató adószáma: 68406011-1-32 Szolgáltató nyilvántartási száma: Egyéni Vállalkozók Nyilvántartása, 51701039 Nyilvántartást vezető szerv: Nemzeti Adó- és Vámhivatal Ügyfélszolgálat elérhetőségei: Ügyfélszolgálat levelezési címe: 3070 Bátonyterenye, Iskola út 9. Ügyfélszolgálat elektronikus levelezési címe: simonfitness4you@gmail.com

Tárhely-szolgáltató elérhetőségei:

Tárhely-szolgáltató neve: Global Systems Informatika Kft Tárhely-szolgáltató székhelye: 2040 Budaörs Harkály utca 7 Tárhely-szolgáltató e-mail-címe: iroda@globalsystems.hu

Vásárlás

A Weboldalon történő vásárlás kizárólag elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A vásárláshoz nem szükséges regisztráció. A vásárlás a Fizetés teljesítése gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható, a Felhasználó elállhat a szerződéstől. 3.1. A vásárlás és teljesítés menete: 3.2) A https://simonfitness.hu oldalon megjelenített szolgáltatások és termékek online rendelhetőek meg, jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. 3.3) Kínálatunkban életmódváltó, egészség és test fejlesztő szolgáltatások és termékek találhatók (on-line képzések, letölthető anyagok, videók) 3.4) A termékekre vonatkozóan megjelenített árak ÁFA-mentesek, a simonfitness.hu termékei és szolgáltatásai az adózás alanyi adómentesség hatálya alá tartoznak! Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra! Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. 3.5) A szolgáltatások adatlapján megjelenített képek pusztán illusztrációként szerepelnek, a szolgáltatások beazonosítását megkönnyítendő. 3.6) Webáruházunk a megvásárolt szolgáltatásokról kiállított számlát elektronikus módon, e-mail-ben juttatja el a Vásárlóhoz.

Rendelési információk

4.1) A webáruházban a vásárlás az elektronikus szolgáltatások igénybevétele céljából nem jár regisztrációval. A tárolt adatok a webáruház Admin felület alatt tekinthetők meg ill. módosíthatók. Azonos e-mail címmel többször lehet vásárolni. Újbóli vásárlás esetén célszerű ugyanazzal az email címmel vásárolni. Aktív rendelést érintő adatok módosítására az elérhetőségként feltüntetett e-mail címen és telefonszámon van lehetőség. Tehát: Nincs regisztráció és tárolt fiók adat az áruházban. Ún. „Vendég pénztár” van, azaz minden egyes esetben azaz vásárláskor meg kell adni a vásárlónak: Név Email Telefonszám Szállítási cím (ir.sz +cím+megjegyzés) Számlázási cím (opcionális) Ki kell választania fizetési metódust (azaz mivel szeretne fizetni) 4.2) A simonfitness—t a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémákért semminemű felelősség nem terheli. A simonfitness-t nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél jelszava illetéktelenek számára bármely, nem a simonfitnessnek felróható okból hozzáférhetővé válik. 4.3) A megrendelések feldolgozása : A megrendelések feldolgozása automatikus, fizetés után a szolgáltatások, termékek azonnal elérhetővé válnak, a vásárlást igazoló számlát azonnal küldjük. Ügyfélszolgálati beavatkozást igénylő esetekben az ügyintézés munkanapokon 8-17 óráig lehetséges. A felek közötti szerződés a szolgáltatás megvásárlása során jön létre, a vételár beérkezését követően. Általános teljesítési határidő letöltés ill. hozzáférést igénylő termékek esetén bankkártyás fizetés esetén azonnal, banki átutalás esetén a vételár beérkezését követő 1-3 munkanapon belül. Amennyiben a Szolgáltató a rendelést nem tudja teljesíteni, a meg nem kapott termék/szolgáltatás vételára visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére! Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. 4.4) A megrendelés menete a.) Az egyszeri fizetéssel járó termékek esetén Vásárló a kiválasztott termékre/szolgáltatásra vonatkozó vásárlási szándékát a megvásárolni kívánt termék/szolgáltatás mellett/alatt lévő „Ezt kérem” vagy ezzel egyenértékű, a vásárlási szándékot kifejező gomb megnyomásával fejezi ki. Ezzel a szolgáltatást egy virtuális kosárba helyezi. Ekkor automatikusan megjelenik a kosárba addig betett termékek/szolgáltatások listája és a számla végösszege. Itt ellenőrizhető a rendelés helyessége, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyek igény szerint módosíthatóak. A kosár automatikusan kiszámolja a rendelés végösszegét. További vásárlási szándék esetén nyomja meg a “Vásárlás folytatása” gombot, a kosárban lévő termékek/szolgáltatások megrendeléséhez pedig kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra. b.) Ha már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát a “Kattints ide a bejelentkezéshez” feliratra kattintással. Ha új vásárló, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Az oldal alján még egyszer nézze át megrendelését, majd ha egyetért tartalmával, nyomja meg a “Megrendelés elküldése” gombot. 4.5) Minden rendelésről e-mailben visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek. Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési szándékát rendszerünk regisztrálta. Az e-mailben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége.

Fizetési módok

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. 5.1) Bankkártyás fizetés:  A webáruház oldalán alapértelmezett a bankkártyás fizetés opció. Ennek igénybevételéhez Ön átkerül a Barion biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártya adatait szükséges kitöltenie. A kártyaadatok megadását követően a “tovább” ill. a “Fizetés” gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót. A fizetést követően Ön visszatér a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást. A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a Barion elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével. A Barion internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé. Ha az Ön kártyáját nem fogadja el a rendszer, kérjük, regisztráljon be a Barion rendszerébe és átutalással töltse fel Barion tárcáját a megfelelő összeggel. Ezután Barion tárcájából is kezdeményezhet fizetést. 5.2) Barion tárcából való fizetés: Amennyiben Vásárló rendelkezik Barion tárcával, a vásárlás kifizetéséhez a simonfitness.hu-ról a Barion fizetési felületére érkezve tárcájába be kell jelentkeznie és onnan engedélyeznie az összeg kifizetését. 5.3) Automatikus lehívásos fizetés: Amennyiben Vásárló olyan terméket/szolgáltatást vásárol, mely rendszeres fizetéssel jár (pl. részletfizetés, tagsági díj), azt előfizetésként kezeljük. Előfizetéses termék ill. szolgáltatás esetén Vásárló kártyájáról az előfizetés díját az előfizetés időtartama alatt előre megadott időközönként automatikusan levonjuk. Előfizetéssel járó programunk a SimFitt Pro program. Az előfizetők havi lebontásban, minden hónap 11-13. napjától a következő hónap 11-13-ig napjáig fizetnek elő a szolgáltatásra. Ez a díj 7. 990 Ft, ami minden hónap 11-e és 13-a között kerül levonásra a szerződő fél bankszámlájáról. A kártyaadatok hozzánk nem jutnak el. Az ismétlődő fizetést a Barion Payment Zrt. teszi lehetővé. A fizetésről számlát a simonfitness.hu. állítja ki, de a számlakivonaton a Barion Payment Zrt. szerepel. Az ismétlődő fizetést Vásárló a Fiókom menüpontban az Előfizetéseim fül alatt az “Előfizetés lemondása” gombbal bármikor lemondhatja. 5.4) Banki átutalás: Üzletpolitikánk a bankkártyás fizetést támogatja annak érdekében, hogy a megrendelő minél hamarabb (letölthető és hozzáférést igénylő termékek esetén azonnal) hozzájusson a megvásárolt termékhez.  Ezért átutalni nem tud a vásárló.

Szolgáltatások igénybevétele

6.1) Amennyiben a megvásárolt termék letölthető, úgy az a befizetést visszaigazoló e-mail-ben található linkről érhető el. 6.2) A megvásárolt termék hozzáférést nem igényel, úgy azt kérésre újra tudjuk küldeni! 6.3) Amennyiben a szolgáltatás képzés vagy klubtagság, minden tudnivalót email-ben küldünk meg. 6.4) Részletre vásárolt termék ill. klubtagság esetében részteljesítés esetén csak a pénzügyileg rendezett időszakra vehető igénybe a megrendelt szolgáltatás ill. termék. A szolgáltatás/termék teljes kifizetése után a Vásárló megtarthatja a megvásárolt terméket ill. azon termékeket, mely a szolgáltatáshoz jár.

Megrendelés visszaigazolása

A megrendelés elküldése után a Szolgáltató automatikus értesítőt küld az Ügyfél megrendelés során megadott elektronikus levelezési címére a szerződés létrejöttéről. 7.1. Számlázás: Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül a számla kiállításra. A megfizetett díjról a Szolgáltató, a számlázz.hu (KBOSS.hu Kft.. 1031 Budapest, Záhony utca 7.) rendszerén keresztül az Ügyfél részére elektronikus számlát állít ki, melyet az Ügyfél által megadott e-mail címre küld meg. A Felhasználó visszavonhatatlanul hozzájárul a számla elektronikus formátumban való kiállításához. 7.2. Elállási jog: Az Ügyfél 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Termék esetében az elállási jog attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen az Ügyfél vagy az Ügyfél által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, az Ügyfél jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási/felmondási határidő a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le. Ez nem érinti azonban az Ügyfél azon jogát, hogy elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja. Ha az Ügyfél elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: 3070 Bátonyterenye, Iskola út 9.; simonfitness4you@gmail.com Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. Az Ügyfél határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. Ha az Ügyfél eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ügyfél elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ügyfél által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az Ügyfél az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli. Ha az Ügyfél kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén az Ügyfél köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az Ügyfél által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét. A teljesítés megkezdését a Szolgáltató az Ügyfél által a fizetés teljesítése gomb megnyomását követően, a szolgáltató az Ügyfél elektronikus levelezési címre küldött üzenettel jelzi.  Az elállási és felmondási jog nem illeti egy a fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak (Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pont). Mivel a szolgáltató által összeállított tananyagok, amit elektronikus úton kap meg az Ügyfél, e-bookoknak, PDF fájloknak eszmei értéke van, így a visszafizetéskor 6450 ft levonásra kerül. Elállási/Felmondási nyilatkozatminta Csak a szerződéstől való elállási/feloldási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza Címzett: Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: A fogyasztó(k) neve: A fogyasztó(k) címe: A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén) Kelt.: 7.3. Kellékszavatosság Milyen esetben élhet az Ügyfél a kellékszavatossági jogával? Az Ügyfél a szolgáltatás hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Milyen jogok illetik meg az Ügyfelet kellékszavatossági igénye alapján? Az Ügyfél - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban az Ügyfél viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. Milyen határidőben érvényesítheti az Ügyfél kellékszavatossági igényét? Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.  Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? Az Ügyfél a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? A teljesítéstől számított hat hónapon belül az Ügyfél kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az Ügyfél által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Szerződéskötés

A Megrendelés elküldésével és annak a Szolgáltató által történő visszaigazolásával a 17/ 1999. (II.S.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre Szolgáltató, valamint a megrendelő, mint Ügyfél között, mely egybekötendő szerződés a hatályos jogszabályok alapján nem minősül írásba foglalt szerződésnek, kizárólag elektronikus forrása kerül egybekötésre. A szerződés nyelve magyar és magyar nyelve kerül egybekötésre. A szerződés az egyszeri tanácsadáson alapuló szolgáltatás teljesítésével lezártnak tekinthető. A többszöri tanácsadáson alapuló szolgáltatásról kötött szerződés akkor tekinthető lezártnak, amit a szolgáltatása rögzített többszöri tanácsadás teljesítése megtörtént, melyek időpontjait az Ügyfél és a Szolgáltató közös megegyezéssel jelöli ki. A határozott időtartamra szóló szerződés megkötése az időtartama lejárta után tekinthető lezártnak.

Digitális adattartalom

A Szolgáltató a szolgáltatás teljesítése során, az Ügyfél külön kérésére összeállított személyre szabott tanácsadást végez, melyet nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom formájában továbbít az Ügyfél részére, az Ügyfél megrendeléskor megadott elektronikus levelezési címére. Az Ügyfél köteles a szolgáltatás teljesítésekor megküldött adatfájl olvasásához szükséges technikai feltételeket és az olvasást lehetővé tevő szoftvert biztosítani. A Szolgáltató a szoftver kiválasztására ingyenes alternatívát kínál fel az Ügyfélnek. A digitális adattartalom fogadásával kapcsolatban felmerülő problémák megoldására a Szolgáltató készséggel áll az Ügyfél rendelkezésére. A Szolgáltató a szolgáltatás teljesítését igazoló digitális adattartalmat a szerződés megszületésétől számított 1 évig tárolja és az Ügyfél kérésére a rendelkezésére bocsájtja. A Szolgáltató a tőle ésszerűen elvárható ismereteknek megfelelően állítja elő, kézbesíti az Ügyfél számára, és biztonságosan, mások számára nem hozzáférhető módon tárolja a szerződése meghatározott időtartamig. A Szolgáltató minden szükséges biztonsági lépést, szervezési és technikai intézkedést megtesz a személyes adatok legmagasabb szintű biztonsága, illetve azok jogosulatlan megváltoztatásának, megsemmisítésének és felhasználásának megakadályozása érdekében.

Ügyfél kötelezettségei

Az Ügyfél elfogadja az általános szerződési feltételeket, adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat. Az Ügyfél a szolgáltatás igénybevételéhez köteles annak ellenértékét megfizetni a Szolgáltató részére. Az Ügyfél köteles a jelen szolgáltatás teljesítéséhez szükséges közreműködést a Szolgáltató részére biztosítani. Az Ügyfél a szerződéskötéssel tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás teljesítésével a javára bocsájtott fájl és tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. Az Ügyfél kijelenti, hogy a Szolgáltatótól a szolgáltatás teljesítése során kapott adatokat és információkat bizalmasan kezeli, és azokat nem osztja meg mással, nem teszi közszemlére. Amennyiben az Ügyfél nem tesz eleget ezen kötelezettségeinek, úgy a Szolgáltató által felelősségre vonható és köteles megtéríteni a szerződés megszegésével Szolgáltatónak okozott anyagi károkat.

Panaszkezelés

A Szolgáltatóval kötött szerződésétől eredő jogvitákat elsősoran békés úton, megállapodással próbálják rendezni a felek. A Szolgáltató a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra a Szolgáltató elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. A panaszok közlése a Szolgáltató elektronikus levelezési címén illetve kapcsolati űrlapján keresztül lehetséges. 11.1. Békéltető testület és online vitarendezési platform A szolgáltatás időségével, az ÁSZF alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a saját lakóhelye szerinti békéltető testületél, vagy a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testületnél, a Nógrád Megyei Békéltető Testületnél. A Nógrád Megyei Békéltető Testület elérhetőségei: Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a Telefonszám: (32) 520-860 Fax száma: (32) 520-862 E-mail cím: nkik@nkik.hu A békéltetési eljárásról való információkért az alábbi webcímeket ajánlott felkeresni: http://www.bekeltetes.hu/ .  Továbbá az Ügyfélnek lehetősége van igénybe venni a fogyasztói jogviták rendezésére szolgáló online vitarendezési platformot, amit az alábbi internetes címen érhet el: ec.europa.eu/odr 11.2. Bírósági eljárás A Vevő jogosult a fogyasztói jogvitától származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretének a Polgári Törvénykönyvről szóló. évi IV. törvény, valamit a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

Letölthető anyagok