Ha aggódsz az alacsony tesztoszteron szinted miatt, és

szeretnél NEM FÖLÖSLEGES információt arról, hogy hogyan

növelheted a tesztoszteront természetesen!

A megfelelő helyen vagy.

Olvass tovább…


 

A tesztoszteron elég sok dologot tesz a férfi testben. A hölgyek szervezetében is termelődik tesztoszteron, csak nem olyan mértékben, mint a férfiaknál.

A szteroid-felhasználással és a tesztoszteron-erősítőkkel (amelyek ritkán működnek) a piac el van árasztva, a tesztoszteron nagy dolog. Az élet minden területéről érkező srácok keresik a tesztoszteron-helyettesítési terápiát (TRT), a ‘bújtatott’ szteroidokat, a tablettákat, a vitaminokat és bármi mást, amivel kezükbe kaphatják a lendületet.

A tesztoszteron támogatja az egészséges szexuális hajtóerőt, az izomtömeget, javítja a zsírégetést, az agy működését, növeli az energiát és segíti a betegségmegelőzést.

Az alacsony tesztoszteron szintje alacsony szexuális hajtóerővel jár, illetve az energiahiány, az alacsony spermiumszám, vágy csökkenés a szexuális teljesítmény iránt, a rossz közérzet, a depresszió, az erő csökkenése és a fizikai állóképesség hiánya is jelentős lehet.

Not a good friend!

 


A tesztoszteron csúcson van férfiaknál 18 éves korban,

a 20-as években szinten tart,

majd 30 évesen kezd hanyatlani.

Kritikus, hogy a fiatal srácok háborút folytatnak a tesztoszteron szintjének csökkenésével. Férfiasságuk szó szerint attól függ, hogy tesznek-e hatalmas lépéseket a tesztoszteron szintek természetes csökkenésének hatásai ellen.

Ha ezt olvasod, és úgy gondolod, hogy a szteroidok, a növekedési tabletták vagy a hormonpótló kezelés az egyetlen lehetőség,  – gondold át újra!

Jó pár módot adok arra, hogy a tesztoszteront javítsd, jó és természetes módon, ezért vedd elő a jegyzettömbödet és kezdj dolgozni.

 

 

1, Emelj nehezet

Nehéz súlyok emelése és az erő építése javítja a tesztoszteron termelést. Nagyszerű ötlet, hogy rendszeresen beiktasd az erőfejlesztést az edzéseidbe. Nem is beszélve, a nehéz súlyok emelésének köszönhetően Férfiasabbnak érzed magad!

 

2, Összpontosíts öszetett mozgásokra

Indítsd el a legnagyobb ‘BOOMOT’ guggolással, felhúzással, fekvenyomással és fejfölé nyomással. Ez nem azt jelenti, hogy az izolációs mozgásoknak nincs helyük, de az edzéstervnek nagy hangsúlyt kell fektetnie erre a  4 fő mozgásra. Az egész testet használod összetett mozgások végrehajtásakor, így sokkal gyorsabb eredményeket kapsz, mind az izomépítéssel, mind a zsírvesztéssel kapcsolatban (mindkettő javítja a tesztoszteronszintet)

 

3, Légy szikár

A testzsír csökkentése azt mutatja, hogy javul a szervezet tesztoszteron termelése. Az egészségtelen testzsír szint (15% feletti a férfiak esetében)  jelentősen károsítja a tesztoszteronszintet, növeli a szívinfarktus, a betegség és egyéb egészségügyi problémák kockázatát. Minden simonfitness ügyfélnél elsősőrban arra koncentrálunk, hogy az egészséges testzsírszintre jusson a kliens. Ez megkönnyíti a dolgokat az izomépítés és az egészségi állapot javítása terén.

 

4,Egyél sok kulcsfontosságú zöldséget

Vannak kutatások, amelyek azt mutatják, hogy az “indol-3-karbinol” vagy “IC3” rövid hatóanyagokban gazdag zöldségek pozitív hatással lehetnek az ösztrogén anyagcserére a férfiaknál. Volt egy tanulmány, amely szerint 500mg IC3 naponta 50% -kal csökkentette a “rossz” ösztrogént. Ez természetesen javítja a tesztoszteronszintet. Milyen zöldségek tartalmaznak nagy mennyiségű IC3-at? Legjobb formái a brokkoli, a brüsszel kelbimbó, a kel, a bordás kel, a fehérrépa és a zeller.

 

5, Egyél egészséges zsírokat 

Az egészséges zsírok fogyasztása kulcsfontosságú az általános egészségi állapot szempontjából. Az olyan zsírok, mint az olívaolaj, a tojás, az állati fehérjék, az avokádó, a lenmagolaj, a kókuszdióolaj és a dió, óriási előnyökkel járnak a hormonszintek optimalizálásához, beleértve a tesztoszteront is. A nagyobb kalória-sűrűség miatt a zsírok részarányát figyelni fogod (1 gramm zsír 9 kalóriát tartalmaz), de biztosítod, hogy a napi étrended egyik legfontosabb eleme legyen.

 

6, Kiegészítés cinkkel

Nincsenek varázslatos kiegészítők, amelyek gyógyíthatják az alacsony tesztoszteront, de a megfelelő mennyiségű cink biztosítása a szervezetben segít a tesztoszteronszint elleni harcban. A cink elsősorban az immunrendszer működését segíti elő, de az alacsony cink hozzájárulhat az alacsony T-hez.

 

7, Meditálj

A stressz egy tesztoszteron GYILKOS. A meditáció segít megnyugtatni az elmédet és tanít a légzési gyakorlatokra stresszes időben is. Ha a napot nyugodtan indítod, ahol tisztázhatod az elmédet, akkor kevesebb stresszel és így magasabb tesztoszteronnal állít be!

 

8, Több szex

Igen, tudom, hogy ez egy kemény kérdés, de rendszeres, időközönként meghitt kapcsolatban állni a házastárssal, javíthatja a tesztoszteronszintet. Szívesen!

 

9, Jobb minőségű alvás

Néhányan azt mondják, 6 óra alvás, mások szerint 9, akkor vannak a standard 8 óra éjszakai ajánlások. Melyik az? Nos, a valódi tesztoszteron-stimuláció minőségi alvásból származik. Ez azt jelenti, hogy az alvási környezet sikerre kell, hogy beállítva legyen. Ez magában foglalja a megfelelő sötétítést a szobában, hűvös hőmérsékletet, minimálisra csökkentett technológiát (teló, rádió, PS) és a TV nélkülözését a lefekvés ideje előtt, használd az ágyat az alvásra és a szexre, és kerüld a koffeint délután. Ez segít könnyebben álomba szenderülni és mélyebb, produktívabb alvást eredményez, ami kiválóan növeli a tesztoszteron termelését!

 

 

Ez a 9 tipp kiváló kiindulópont a tesztoszteron természetes növeléséhez és az általános életmód javításához. Iktasd be őket, és garantálom, hogy észrevehető változást fogsz tapasztalni abban, hogy hogyan nézel ki, hogyan érzed magad, és hogyan teljesítesz.

Ezek azok a legfontosabb napi szokások, melyekkel jó formában tartom magam és egészséges tesztoszteronszintet tapasztalok.

 



Most gyere és eddzünk egy jót. Égess 400 kalóriát és fejleszd az izomzatod, állóképességed!



 

Oszd is meg és adj tippet ismerőseidnek!