7️⃣tipp, hogy segítsek neked a súlycsökkentésben Most Májusban!

Nem egyszerű a felesleges testzsírtól megszabadulni, de nem is nehéz, ha tudod a trükköket!

Segítek!

 


1️⃣Kerüld el a kevés tápanyagot tartalmazó diétákat, és a napi 1-2 alkalmommal való táplálkozást – nem működnek. Úgy enni, mint egy madár, néhány hét múlva visszaüt, és rosszul jársz, nagyon rosszul!

2️⃣Vigyázz a ’folyékony’ kalóriákkal. A kávézók ‘hab emeletes’ italjai (pl.: Costa, Starbucks), szénsavas üdítők, gyümölcslé és az “egészségesnek” kikiáltott italok cukorral, és kalóriákkal vannak feltöltve. Felejtősek…

3️⃣Légy óvatos az olyan ételekkel, amelyek zsírral, és cukorral vannak tele. Nagyon könnyű túlenni magad, mert képesek megkerülni a ‘kalória kontrol központod’, és az agyad ‘kedvtelési’ központjába landolnak.(eszel, de nem is kell a szervezetednek az a falat)

4️⃣Nehéz túlenni magad a zöldségekkel. Egyél többet!

5️⃣Emelj súlyokat, és csinálj valami kardiót. Mindkettő nagyszerű

6️⃣Különleges alkalom legyen az étkezés.(rágd meg rendesen az ételt, hogy könnyebb legyen az emésztés) Tegyél más dolgokat, mint például a szabadtéri kalandozás, a filmnézés, a szex, a város körül járás stb.

7️⃣Kerüld el a nassolást. A nassolás nem rossz, de könnyen bánthat. Azok, akik azt mondják nekem, hogy “Nagy nasis vagyok”, általában azok, akik szuper túlsúlyosak. Tehát ha egy snacket akarsz, tedd bele egy étkezési tervbe, és egy egészséges – tápláló snacket egyél, mint egy görög joghurt málnával-almával, vagy olajos magvak.

1️⃣Huu, majdnem elfelejtettem…Itt a Nyár és nagyobb kedvvel nyúlunk az alkoholhoz, ami igencsak hízlal…

Hasznos tippekért, tanácsokért kövess itt a Facebookon!

simonfitness®OnlinePT

 

Tetszett?

Oszd meg ide kattintva!