Nyáron hosszabbak a nappalok, több a napsütéses óra és több motivációja van az embernek sportolni, ha éppen nincs túl meleg. Ebben a kis blogban 4 ütős tanácsot fogsz olvasni a nyári sportolással kapcsolatban. Vágjunk is bele!


1, Igyál több “felturbózott” vizet!

A folyadékpótlás kiemelten fontos a nyári, meleg hónapokban. Ebben az időszakban jobban ki vagy téve a dehidratációnak, egyrészről mert többet izzadsz. Én szeretek ízesített vizet keverni magamnak, így mégsem csak sima vizet iszol, hanem egy kicsit finomabbat. Természetesen itt szó nincs cukros limonádéról. Citrom, lime, grapefruit, stb.-ezeket a gyümölcsöket vágd fel és tedd bele egy palack vízbe és kész is a finom, szomjoltó folyadékod.


 

2, Reggelente eddz!

A napodat egyből egy edzéssel kezdeni kiváló ötlet, főleg nyáron. Ha reggel mozgással indítod a napodat, egész nap energikusabb, motiváltabb leszel. Ha már reggel legyőzöd a lusta énedet, ezzel magadban (akár tudat alatt is) sikerélményt, büszkeséget okozva, egész nap a pozitív energiákat fogod bevonzani. A másik praktikus oka a reggeli edzésnek, hogy megelőzöd a meleget és még a kellemes hűsben mozoghatsz. Ha eleinte nehéz felkelni, akkor itt van egy tippem a számodra: Ragassz egy kis cetlit az edzőcipődre még az előző nap este egy kis motivációs üzenettel és a cipődet tedd az ágyad mellé vagy az éjjeliszekrényedre. Ez tuti, hogy segíteni fog, pár hét után pedig már természetes lesz a reggeli edzés.


 

3, Próbáld ki az online személyi edzést!

Az online edzés a legkényelmesebb módja a felügyelt, személyre szabott sportolásnak. Nem kell idegeskedni, hogy elkésel a konditermi edzésről vagy hogy az edző késik el, akkor indítod el a telefonos applikációt, amikor csak akarod. Nyáron főleg ez a legkényelmesebb, mert nyaralás közben is ott tud veled lenni az edződ, illetve a légkondis, árnyékos lakásodban is elvégezheted az edzéseket. Ezekhez az edzésekhez csak a telefonod kell, meg némi internet és már nem is kell gondolkoznod a gyakorlatsorozatokon, minden ott van az applikációban.


 

4, Egyél az edzések előtt!

Mindig arra biztatom a klienseimet, hogy egyenek kis energia dús falatokat (pl. pár evőkanál zabpehely joghurtban) edzés előtt kb. 90 perccel. Ez arra jó, hogy biztosítva legyen a szervezet számára elegendő energia az edzés elvégzéséhez. Főleg fontos ez a nyári melegben, mikor több energiára van szüksége a szervezetnek.


Ne felejtsd el megosztani ezt a blogbejegyzést, ha tetszett!