Itt van három dolog, amit tenned kell mielőtt fogyással kísérletezel!

 

Tudom nem egyszerű dolog belevágni az életmódváltásba, de miután elkezded sokkal könnyebbek lesznek a következő lépések! Annak érdekében, hogy eredményes fogyást érj el és az eredményt meg is tudd tartani életed végéig, nem elég egy diéta vagy egy edzésprogram! 

Tudom, mert én is voltam így, és végig jártam ezt az utat! Próbálkoztam sokmindennel – volt egy kis eredmény, de nem az igazi!

Aztán elérkeztem oda, hogy Gondolkodásmód változtatás – Miért akarok változni és miben fog segíteni nekem a változások beiktatása. 

 

Tehát a 3 tipp, ami remélem neked is segíteni fog!

 

1) Biztosítsd, hogy az anyagcseréd a zsírégetésre-fogyásra van alapozva.

Ez azt jelenti, hogy növeld meg a tápanyag bevitelt, csökkentsd le, óvakodj a hétvégeken a tivornyázástól.

Ha fenn akarod tartani a fogyásod, akkor az alacsony kalóriatartalmú étkezés / tivornya / alacsony kalóriatartalmú étkezés/ tivornya – ciklus fenntartásával, nehéz lesz következetesen elkezdeni a testsúlycsökkentést. Ezért az összes edzőprogramom első fázisában több kaja van jelen, mint a legtöbb ember számára. Ez segít növelni az anyagcsere-alapértéket, hogy később könnyebb legyen a kalóriahiány kialakulása.

 

2) Alakítsd ki a rutinjaid, edzésed

Ez azt jelenti, hogy meg kell szüntetni a véletlen edzésprogram ütemezését, és helyettesíteni kell egy jól programozott tervvel. Például – ha néhány héten keresztül  2x- súlyt emelsz, néhány alkalom futás, majd a következő héten heti 5x súlyt emelsz, majd az ezt követő héten 3x úszol és nem emelsz súlyt – itt az ideje, hogy értékeld a céljaid és programod, mivel ez így redszertelen és sokat nem segít! A következetesség jóval megkönnyíti a zsírégetést és nyomon követést is egyben. 


 

Itt egy pár otthon végezhető, aktív zsírégető/erősítő gyakorlat!

 

3) Mentálisan is tedd helyre a dolgokat

Végy mély lélegzetet, vállald be, hogy megváltoztatod és megtervezed a dolgokat a táplálkozás és az edzés rutinjaid körül, és azt csinálj amit szeretsz. A motiváció megtalálása nehéz lehet, így javaslatom az, hogy olyan dolgokat találj, amiket szeretsz, és olyan dolgokat, amelyek ösztönöznek, segítenek minden nap továbblépni. A változás elkötelezettsége segít abban, hogy fegyelmezett maradj, amikor a dolgok kihívást jelentenek a folyamat során. A fogyás nem könnyű és időnként szívós lehet de, ezért kell szellemileg előkészíteni magad, mielőtt beleugrasz. De ne várj túl sokáig – tegyél lépéseket ma!

 

Nekem személy szerint egy jó pár hónapba telt, míg belejöttem, de most már rutinná vált minden, és örülök, hogy sok ember számára tudok segíteni, ezeket a rutinokat beépíteni az életébe!

Szép napot,

Simi!

 

Oszd meg ezt a bejegyzést, ha segített!